The Pink Coat & A Tutu

pink_coat_corina_mirea8

Moda nu este serioasa, nici stricta sau stereotipica, nici nu trebuie sa fie. Cumva, asta-i farmecul ei cel mai de pret, ca ne da o libertate pe care putine lucruri ne-o ofera. Putem sa fim cine vrem noi, azi chic, maine grungy, iar apoi retro. Pe principiul acesta m-am bazat mereu si intotdeauna ceea ce am imbracat a reflectat exact starea mea de zi cu zi. Daca stau sa ma gandesc bine moda este si o metoda de a cunoaste o persoana fara a fi nevoie de cuvinte, cu siguranta nu pe deplin, dar atat cat trebuie sa iti dai seama daca sunteti pe aceeasi lungime de unda. 🙂

pink_coat_corina_mirea

Si cum pana acum v-am aratat mai mult latura mea mai serioasa putin, am zis ca ar fi cazul sa dau in #minteacopiilor si sa ma teleportez inapoi cu ceva ani. Pe atunci eram mica si rotunda tare si stiu ca jacheta mea preferata ma facea sa arat ca un urs panda in miniatura. Ei, o jacheta care sa ii semene nu am gasit, inca, dar nici nu am fost departe cu aceasta pufosenie roz (AICI). Am stat mult sa ma gandesc daca este sau nu o idee buna. Dar n-am zis eu ca moda nu-i serioasa? Si e atat, atat de pufoasa jacheta roz incat intreaga zi in care am purtat-o nu am stiut cum sa ma scufund mai tare in ea :P.

P.S. Fusta tutu si pantofii sport au mai fost pe blog intr-o postare de vara, insa atat de mult imi plac incat mi-am zis ca ar fi o idee buna sa va arat cum port eu piese vestimentare pentru vremea calda atunci cand afara sunt grade cu minus chiar.

Pe acest site gasiti si alte modele de jachete la fel de sau mai pufoase. 🙂

pink_coat_corina_mirea3

pink_coat_corina_mirea14

pink_coat_corina_mirea2

pink_coat_corina_mirea15

pink_coat_corina_mirea13

pink_coat_corina_mirea16

pink_coat_corina_mirea11

pink_coat_corina_mirea10

English version

Fashion should be fun, it should give us the freedom to experience everything we desire but we have to let ourselves go and just take that opportunity. 🙂 And that`s just what I tried to do today, to get in touch with my inner kid and just play with fashion.

And I got the perfect item for that you know, a wonderful fluffy pink coat (HERE) that I found a while ago. Was planning on wearing it with a pair of mom jeans but in the last minute I changed my mind and went full #white&pink. I`ve got to tell you the jacket is so so soft that I would be capable to sit in bed and just cuddle in it all day long :P.

And there are plenty of fluffy coats waiting on this website for all of you out there that just can`t stand the cold. 🙂

pink_coat_corina_mirea4

pink_coat_corina_mirea12

pink_coat_corina_mirea5

pink_coat_corina_mirea1

pink_coat_corina_mirea7

pink_coat_corina_mirea9

pink_coat_corina_mirea6

Ce purtam/ What was I wearing

Jacheta/ Jacket AICI/HERE

Bluza/ Top H&M

Tutu/ Skirt no name

Dresuri/ Tights New Yorker

Pantofi sport/ Shoes Mango

Love, 

Cori M. 

6 gânduri despre „The Pink Coat & A Tutu

  1. Ce pufosenie draguta , Cori 🙂
    Trebuie sa-ti marturisesc ceva funny ….cand citeam postarea , in loc de „Moda nu este serioasa” eu am citit Mada nu este serioasa :))) si imi zic in sinea mea….Oare de ce spune Cori asta despre Mada, doar sunt prietene .Ceva nu-mi parea ok si am recitit..cand am vazut ca ai scris de fapt moda nu Mada, am ras de una singura :)))
    Imi place foarte mult tinuta , emana fericire si naturalete , te pup

    • Daaa, cea mai pufosenie draguta :))). E foarte fluffy, sa stii. Ahaha, ce tare :)). Ei, da, cred ca nici eu nu am fost prea inspirata sa pun cuvantul la inceputul textului :)). Multumesc tare mult pentru cuvintele frumoase! Te pup

Lasă un răspuns

