White&Black OOTD. And a feminine touch

corina_mirea_black-white_romwe_and_mango

Inca nu m-am obisnuit cu peisajul asta de toamna tarzie, cu crengile copacilor inca imbracate intr-un strat caramiziu si cu soarele destul de generos care inca mai vrea sa ne tina companie. Trebuie sa recunosc faptul ca sunt usor confuza. Pe de-o parte, ma incearca un sentiment de tristete pentru ca iarna nu si-a intrat inca in drepturi, dar nici nu pot spune ca imi displace sa ma bazez doar pe un pulover si un sacou sau un palton. 😛

corina_mirea_black-white_romwe_and_mango4

Altfel, cum as putea sa port in continuare pantalonii de tip culottes de care nu ma mai satur de o vreme incoace. Am facut o adevarata pasiune pentru ei si chiar pot spune ca am o colectie decenta acasa :). Si pentru ca o astfel de pereche de pantaloni duce cu gandul spre un outfit mai classy, nu am stat mult pe ganduri pana sa decid ca un pulover alb pufos si cu dantela (AICI) este exact acea pata jucausa de care avea nevoie tinuta pentru a nu fi prea sobra. Puloverul a fost mai putin de 20$ si merita toti banii, avand in vedere cat de fin este materialul si cat de bine se aseaza (desi este „one size”). Sunt sigura ca daca inca nu ati gasit acel pulover care sa fie mix-ul perfect intre confortabil si feminin AICI aveti toate sansele sa descoperiti ceva dragut. 🙂

Sa aveti o zi linistita si cu mult, mult soare! 🙂

corina_mirea_black-white_romwe_and_mango3

corina_mirea_black-white_romwe_and_mango2

corina_mirea_black-white_romwe_and_mango10

corina_mirea_black-white_romwe_and_mango6

corina_mirea_black-white_romwe_and_mango5

corina_mirea_black-white_romwe_and_mango11

English version

I have to tell you that I`m a little bit confused about the weather in Romania. It really doesn`t look like winter and I`m not sure if I should be happy because I can wear my favourite culottes or sad because I can`t ski.

Well, I guess I`ll choose to be happy with it because I can`t remember a winter when I was able to wear an outfit like this one at the end of December. I was so eager to put on my new culottes from H&M and to go for a classy look and I`m happy I found a perfect white mohair sweater (HERE) to sweeten the whole #ootd. It was less than 20$ and I love the way that lace upperpart of the sweater gives a feminine touch. 🙂

Hope you like today`s outfit and if you`re looking for the perfect mix between feminine and comfy I`m pretty sure you cand find it HERE.

Have a lovely day! 🙂

corina_mirea_black-white_romwe_and_mango1

corina_mirea_black-white_romwe_and_mango13

corina_mirea_black-white_romwe_and_mango7

corina_mirea_black-white_romwe_and_mango9

corina_mirea_black-white_romwe_and_mango12

corina_mirea_black-white_romwe_and_mango14

Ce purtam/ What was I wearing

Pulover/ White laced sweater Romwe (aici/here)

Sacou/ Jacket Mango

Pantaloni/ Culottes H&M

Botine din piele/ Leather boots Mango

Geanta/ Bag United Colors of Benetton 

Cercei/ Earrings Fashionvictime

Love, 

Cori M.

3 gânduri despre „White&Black OOTD. And a feminine touch

  1. M-am tot uitat zilele trecute la acest pulover pentru ca l-am vazut la alte doua fete si mi-a placut mult . Cand am deschis azi pagina blogului vostru si l-am vazut si la tine, am zis gata…il trec si eu pe lista de dorinte 🙂
    Imi place enorm cum iti vine, imi plac si cerceii ….toata tinuta .
    Sa stii ca eu ador vremea de acum si asa vreau sa fie toata iarna :))))
    Iti doresc un Craciun frumos plin de oameni dragi si cadouri , te pup cu drag.

    • Aa, ce tare, sa stii ca eu nu am apucat sa vad asta, dar ma bucur mult ca am fost factorul decisiv :)). E foarte dragut, Ana si super, super fiiiin. Este one size si nu ma asteptam sa se aseze asa bine, dar e chiar perfect. 😀
      Multumesc mult pentru cuvintele frumoase, ma faci fericita sa vad ca tinuta este pe gustul tau. Cerceii ii ador, i-am vanat si eu cum ai vanat si tu geanta :)).
      P.S. Asa mi-as dori si eu sa fie iarna, poate doar cu putina zapada pe varf de munte sa pot sa-mi satisfac dorul de schi. 😀

      Iti multumesc mult, mult pentru urare! Si eu iti doresc sa ai un Craciun minunat, mai bun decat cel de anul trecut si cu multa liniste in suflet. Te puuup

Lasă un răspuns

