Tu cum iti usuci parul?

HP8251_00-APP-global-001

Uscarea parului nu mi-a fost niciodata cea mai buna prietena. Intotdeauna mi s-a parut extrem de dificil sa imi usuc parul, mai ales pentru ca parul lung, ondulat si cu firul gros, asa cum este al meu, necesita o ingrijire suplimentara astfel incat sa arate decent dupa uscare.

Daca in trecut singura deosebire intre uscatoarele de par o reprezenta puterea de uscare, in prezent, tehnologia avansata a transformat simplul uscator intr-unul extrem de performant care are numeroase functii, precum cele inovatoare de la Philips pe care le gasiti AICI.

HP8251_00-D3P-global-001

Primul pas pentru ca parul sa fie uscat cat mai corect are loc in faza de spalare cand este recomandat sa folosesti un balsam. Pentru ca balsamul sa fie distribuit cat mai uniform, eu obisnuiesc sa imi si pieptan parul in timp ce stau cu masca sau balsamul, in acest mod fac si mai usoara pieptanarea de dupa, iar parul meu este perfect descurcat si hidratat.

Cel de al doilea pas are loc inainte de a incepe uscarea propriu-zisa cand este indicat sa folosesti un spray cu protectie termica.

Urmeaza cel de al treilea si cel mai important pas, uscarea propriu-zisa. Iar aici singurul care face diferenta este uscatorul ales. Nu stiu cum esti tu, dar cand vine vorba de uscare, eu sunt tentata intotdeauna sa aleg o termperatura mare, astfel incat procesul sa dureze cat mai putin, dar gandindu-ma la sanatatea si aspectul stralucitor al parului meu, aleg mereu o temperatura mai mica. Stiai ca exista uscatoare care utilizeaza tehnologia cu infrarosu, asa cum sunt cele pe care le gasesti aici, pentru a-ti diagnostica parul si a adapta temperatura in timpul uscarii, astfel incat sa confere o hidratare naturala a parului?

HP8270_00-RTP-global-001

In cazul in care parul tau este drept, poti utiliza o perie pentru a intinde perfect varfurile rebele, astfel parul tau va parea foarte aranjat fara sa mai utilizezi placa pentru par sau ondulatorul. In cazul in care parul tau este ondulat sau cret, iti recomand cu drag uscarea cu difuzorul de volum. Cu acest difuzor te vei bucura de un volum crescut, de electricitate statica redusa si de bucle/ onduleuri naturale, fara prea mare bataie de cap. Eu il aleg intotdeauna atunci cand nu am prea mult timp la dispozitie, oduleurile naturale fiind frumos definite de acest difuzor.

HP8270_00-MI1-global-001

Dupa acest pas, nu iti ramane decat sa te bucuri de un par sanatos si stralucitor, imediat dupa simpla uscare. Nu uita, este foarte important sa utilizezi protectia termica si sa alegi difuzorul pentru volum in cazul in care ai parul cret sau ondulat.

Voi ce rutina de uscare a parului aveti?

Cu drag,

Mada M.

Lasă un răspuns

